Digitale factuur
Indien uw mobiele telefoonnummer en uw e-mailadres bij ons bekend zijn, dan ontvangt u uw factuur digitaal. Voor uitleg over het inzien van uw digitale factuur en de betaling kunt u hier terecht. Zijn uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres niet bij ons bekend, dan ontvangt u uw factuur per post.
Regel het online
Op de website van Infomedics kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, zoals:
Status van uw betaling controleren
- Ga naar infomedics.nl.
U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het betalingskenmerk (cijferreeks) in die op de rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is, kunt u direct betalen via iDEAL. - Betalingsregeling treffen
Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vindt u ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan. - Veelgestelde vragen bekijken
Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.
Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).